Novinky

zpět do rubriky

Aktuálně přijímáme nové kolegy a kolegyně

Hledáte práci, která má smysl a také věříte, že lze propojit práci rodinu a vzdělávání s očekáváním firem i zaměstnaných žen a mužů? Koukněte na vypsané inzeráty a dejte nám o sobě vědět.

Personální poradce/kyně

Co u nás budete dělat?

  • Pomáhat klientům/kám zorientovat se v aktuální životní situaci a návazně sestavit individuální plán služby
  • Realizovat kariérní poradenství
  • Koordinovat zapojování klientů/ek do jednotlivých aktivit (individuálních a skupinových)
  • Pomáhat klientům/kám s přípravou životopisu a motivačního dopisu
  • Podporovat klienty/ky při jejich pracovní integraci prostřednictvím individuálního poradenství
  • Pečlivě vést související evidenci a administrativu
  • Spolupracovat na náboru a zapojování klientů/ek do aktivit
  • Úzce spolupracovat se zprostředkovatelem/kou a manažerem/kou projektu

Co by vám nemělo chybět?

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání
  • V jednání s lidmi máte přístup zohledňující individuální situaci klienta/ky
  • Jste pozitivní, komunikativní a vstřícný/á
  • Máte organizační schopnosti a aktivní přístup k práci
  • Umíte pracovat systematicky
  • Orientujete se v legislativě týkající se problematiky zaměstnanosti
  • Máte povědomí o odborných a podpůrných službách dostupných v libereckém regionu
  • Písemný projev bez gramatických chyb vám nedělá potíže
  • Počítač je váš kamarád (zejména programy Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Dokážete nést odpovědnost za svou práci a kolegové/kyně se na vás mohou spolehnout
  • Umíte pracovat v týmu a být oporou svým kolegům/yním
  • Máte čistý trestní rejstřík
  • Můžete nastoupit od 1. 8. 2017
  • Výhodou je praxe na pozici poradce/kyně, personalisty/ky

Na co se u nás můžete těšit?

  • Možnost podílet se na naplňování smysluplné vize organizace
  • Vstřícné pracovní prostředí
  • Metodickou podporu a možnost supervizí
  • Podporu při slaďování pracovního a osobního života (pružná pracovní doba, home office)
  • Pracoviště v Liberci nebo Jablonci n/N
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou na plný nebo zkrácený úvazek
  • Mzdu od 22.000 Kč (při plném úvazku)

 



Zprostředkovatel/ka

Co u nás budete dělat?

  • Vytipovávat vhodná zaměstnání a zaměstnavatele konkrétním klientům a klientkám dle jejich schopností a potřeb
  • Aktivně navazovat spolupráci se zaměstnavateli v libereckém regionu při zprostředkování zaměstnání znevýhodněným klientům/kám
  • Vypracovávat reference pro zaměstnavatele
  • Pomáhat klientům/kám s přípravou na konkrétní výběrová řízení
  • Podporovat klienty/ky při jejich pracovní integraci
  • Pečlivě vést související evidenci a administrativu
  • Spolupracovat na náboru a zapojování klientů/ek do aktivit
  • Úzce spolupracovat s poradci/kyněmi a manažerem/kou projektu

Co by vám nemělo chybět?

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání
  • Jste pozitivní, dokážete se vcítit do druhých a rád/a pomáháte
  • Orientujete se v zákoníku práce a zákoně o zaměstnanosti
  • Jste komunikativní a umíte vyjednávat
  • Písemný projev bez gramatických chyb vám nedělá potíže
  • Počítač je váš kamarád (zejména programy Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Dokážete si zorganizovat práci a nést za ni zodpovědnost
  • Umíte pracovat v týmu a být oporou svým kolegům/yním
  • Jste aktivní řidič/ka
  • Máte čistý trestní rejstřík
  • Můžete nastoupit od 1. 8. 2017
  • Výhodou je praxe na pozici poradce/kyně, zprostředkovatele/ky, personalisty/ky

Na co se u nás můžete těšit?

  • Možnost podílet se na naplňování smysluplné vize organizace
  • Vstřícné pracovní prostředí
  • Metodickou podporu a možnost supervizí
  • Podporu při slaďování pracovního a osobního života (pružná pracovní doba, home office)
  • Pracoviště v Liberci nebo Jablonci n/N
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou na plný nebo zkrácený úvazek
  • Mzdu od 22.000 Kč (při plném úvazku)

 



Projektový manažer/Projektová manažerka

Co u nás budete dělat?

  • Plánovat a koordinovat procesy a aktivity projektů zaměřených na oblast zaměstnanosti a rovných příležitostí
  • Řídit menší tým podílející se na realizaci projektů
  • Komunikovat s poskytovatelem dotace
  • Pečlivě vést administrativu související s poskytnutím dotace a realizací aktivit
  • Zpracovávat zprávy o realizaci projektů
  • Spolupracovat na náboru a zapojování klientů/ek do aktivit
  • Podílet se na propagaci projektu
  • Úzce spolupracovat s týmem i vedením organizace

Co by vám nemělo chybět?

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání
  • Baví vás plánovat a vytvářet harmonogramy
  • Umíte pracovat systematicky
  • Když se vyskytne problém, aktivně ho řešíte
  • Vítáte možnost pracovat samostatně
  • Máte schopnost jednat s lidmi a vést menší kolektiv
  • Počítač je váš kamarád (z programů MS Office zejména Excel)
  • Písemný projev bez gramatických chyb vám nedělá potíže
  • Umíte být oporou svému týmu
  • Máte čistý trestní rejstřík
  • Můžete nastoupit od 1. 8. 2017
  • Praxe s řízením projektů ESF je výhodou
  • Aktivní řidič/ka

Na co se u nás můžete těšit?

  • Možnost podílet se na naplňování smysluplné vize organizace
  • Vstřícné pracovní prostředí
  • Tým, který táhne za jeden provaz
  • Podporu při slaďování pracovního a osobního života (pružná pracovní doba, home office)
  • Pracoviště v Liberci
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou na plný nebo zkrácený úvazek
  • Mzdu od 22.000 Kč (při plném úvazku)

 



 

Pokud vás nabídka zaujala, zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis nejpozději do 21. 6. 2017 na e-mail kariera@centrum-kaspar.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.

Kontaktní osobou pro uvedené pracovní pozice je Ivana Sulovská.

U veškerých dokumentů zaslaných naší společnosti uvádějte souhlas se zpracováním osobních údajů v databázi naší společnosti.