Mzdy a personalistika
- Potřebujete zpracovat mzdovou agendu a mít jistotu, že vše je v souladu s legislativou?
- Trápí vás nábor nových zaměstnanců nebo řešíte, jak zmírnit dopady outplacementu?
- Chcete uvolnit ruce pro svůj rozvoj, ušetřit čas a peníze?
- Potřebujete snížit administrativní zátěž spojenou s personalistikou?
- Obáváte se, že děláte v oblasti mezd a personalistiky nějaké chyby, které by pro vás mohly mít negativní důsledky?
Nabízíme komplexní řešení v oblasti mezd a personalistiky.
- Mzdová agenda: Od evidencí, výpočtů až po platební příkazy. Zpracujeme mzdy vašich zaměstnanců/kyň včetně odvodů. Připravíme všechny související dokumenty.
- Personální administrace: Povedeme personální evidenci, připravíme pro vaše lidi pracovní smlouvy a dohody.
- Poradenství: Poskytneme vám konzultace v oblasti mezd a personalistiky, podporu při náboru a odchodu vašich zaměstnanců/kyň.
Ať už jste malá začínající firma nebo rychle rostoucí podnik, najdeme pro vás to správné řešení.
Vyberte si služby, které právě teď potřebujete. Nabízíme vám komplexní řešení nebo jen dílčí podporu.
Cenu vám vždy připravíme na míru, transparentně a bez dalších skrytých nákladů.
Proč s námi?
- Zjednodušíme vám práci, přebereme od vás jednotlivé úkony nebo veškerou personální a mzdovou agendu.
- Dbáme na preciznost, dodržování zákonů a etické jednání. Vaše data jsou u nás v bezpečí.
- Každý klient je pro nás jedinečný.
- Můžete se na nás spolehnout, že vše zařídíme včas a kvalitně.
- Budeme s vámi komunikovat otevřeně a přátelsky.
S čím vám pomůžeme?
Od evidencí, výpočtů až po platební příkaz. Výpočet srážek ze mzdy, odvodů daně z příjmů, sociálního pojištění, zdravotního pojištění, zákonného pojištění odpovědnosti, náhrad za dovolenou, odměny, přesčasy, nepeněžní příjmy a jiné. Vytvoříme elektronické výplatní pásky.
Zpracujeme a podáme přihlášky a odhlášky zaměstnanců/kyň v souvislosti se sociálním a zdravotním pojištěním.
Vypracujeme a odešleme zákonné měsíční a roční přehledy. Zpracujeme přehledy pro úřady (ÚP, Statistický úřad a jiné). Provedeme roční zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti pro vaše zaměstnance/kyně.
Vystavíme potvrzení pro zaměstnance, potvrzení o příjmech, zápočtové listy a další podle potřeby. Pomůžeme s vyplněním žádostí o dávky, úvěry a jiné.
Zpracujeme roční mzdovou agendu vč. ročního vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti pro finanční úřad. Vytvoříme mzdové a evidenční listy.
Spolupracovat s vámi budeme při nejrůznějších ohlášených i neohlášených kontrolách. Připravíme potřebné dokumenty a podklady, případně vás zastoupíme na FÚ, OSSZ a zdravotních pojišťovnách.
Připravíme pro vás veškerou potřebnou dokumentaci, pracovní smlouvy, dohody a jiné. Postaráme se o to, aby nástupy i odchody zaměstnanců/kyň probíhaly administrativně hladce a bez komplikací.
Důvěrně a bezpečně uchováme veškeré osobní údaje vašich zaměstnanců/kyň v souladu s GDPR. Rychle a přesně zpracujeme jakékoli změny v personálních a mzdových údajích, týkající se vašich zaměstnanců/kyň.
Průběžně sledujeme důležité termíny (uplynutí zkušební doby, uplynutí pracovního poměru na dobu určitou, harmonogram BOZP, termíny školení a zdravotních prohlídek), abychom vás včas upozornili na blížící se události.
Poskytneme vám poradenství a podporu při náboru zaměstnanců/kyň. Od inzerce, předvýběrů a spolupráce při výběrovém řízení až po podporu při nástupu a adaptaci nové/ho člena/ky vašeho týmu.
Přebereme od vás veškeré administrativní úkony spojené s odchodem zaměstnanců/kyň a podpoříme odcházejícího zaměstnance/kyni.
Poskytneme základní informace o zásadních změnách v oblasti pracovního práva, sociálního zabezpečení, zdravotního pojištění a daní ze závislé činnosti. Průběžná konzultace našim klientům/kám a jejich zaměstnancům/kyním je samozřejmostí.
Kontaktujte nás
Recenze
od klientů
AXACO s.r.o. – Outdoorkids