Sociální reaudit
„Zpětné zrcátko už předešlo mnoha kritickým momentům.“
Změny jste nastavili v souladu s výstupy auditu.
Trvá nějakou dobu, než se změny usadí, ale nejpozději s odstupem 2 let Vám doporučujeme přesvědčit se formou reauditu, že se neduhy či nejistoty podařilo zažehnat a firma skutečně vyrostla.
Sociální reaudit
jak to funguje?
Otázky a odpovědi
- Je sociální reaudit to pravé pro vás?
- Co přesně obnáší metodika EVOLUTION?
- Kdo sociální reaudit provádí?
Zadání
- Podle zadání zvolíme přesný formát metodologického mixu.
- Sepíšeme s vámi zakázku a smluvně ošetříme také mlčenlivost vůči vám.
Mix reauditních metod
- Plošné dotazníkové šetření
- Hloubkové individuální rozhovory
- Focus groups (3 – 6 osob)
- Zúčastněné pozorování firemních procesů
- Obsahová analýza firemních materiálů (online i offline)
- Doplňující techniky (brainstorming, simulace, experimenty aj.)
Expertní analýza
- Personalistika
- Leadership
- Gender a diversity management
- Sociální klima
- Antropologie organizace
Prezentace reportu
- Všechno vám při prezentaci podrobně vysvětlíme.
- Řada věcí vás možná ohromí a překvapí, ale také uklidní a povzbudí sebedůvěru.
Akce
- Mentoring pro management a HR
- Mentoring pro týmy
Nepouštějte se úmyslu dotáhnout věci do konce.
Oblasti zaměření sociálního reauditu
Zní Vám jako abstraktní pojmy? Když je dokážete přetavit v realitu, pak jimi dokážete žít automaticky a dosahovat skvělých výsledků. Když neexistují, pak nastává automatismus také – jenže bez skvělých výsledků.
V době konjunktury i během krize aktuální téma. U náboru ovšem speciálně platí, že svět se mění. A mění se i očekávání uchazečů/uchazeček a jejich potřeby. Děláte nábor, který osloví i generaci Z?
Vnímáte komunikaci jako otřepané téma ze školení soft skills? Může být. Pak je ale překvapivé, že ve spoustě firem s lidmi nikdo pořádně nemluví. A nezachrání to ani nová pozice „manažer komunikace“.
Kdo chce lidi vést, musí vědět k čemu. Kdo ví k čemu, musí to umět. Kdo to neumí, musí se sám nechat (alespoň chvíli) vést. Jak to vedete u Vás?
Že mají lidé taky soukromý život a rodinu, se určitě dá v práci ignorovat. Dá se jim ale taky vyjít vstříc a najít způsob, jak získat důvěru zaměstnanců. Lidé, kteří Vám důvěřují, z firmy neodcházejí.
Odolnost vůči stresu? Rozhodně plusové body. Ale očekávání, že lidé stres jednoduše vydrží, se nemusí vyplatit. Motivace je trendy slovo, ale znáte motivátory Vašich lidí?
Nemusíme mít hned svého duchovního guru, ale přesto by bylo dobré vědět, jakým směrem se při vzdělávání lidí ubíráme a co to (komu) přináší.
Nejde primárně o to, kolik peněz na mzdy máte, ale o to, jak nesete informace o kvalitě pracovního výkonu. Je s podivem, do jaké míry lidé často netuší, kde se bere jejich osobní ohodnocení.
Když už k tomu musí dojít, tak ať to proběhne korektně. Hádejte, kdo je zdrojem nejvlivnější (anti)reklamy na Vaši firmu?
Dobré PRko? Hlavně být v kontaktu s realitou a naslouchat. Ne náhodou tady obzvláště zúročíte strategické cíle, vizi, misi i hodnoty. Zpět na začátek.
Recenze
od klientů
ředitel Střední odborné školy, Liberec